Regulamin korzystania z GuardKam System

  1. Postanowienia ogólne
    Regulamin wchodzi w życie z dniem 25. 05.2018 r i stanowi dokument określający zasady korzystania z systemu Guardkam.pl pod adresem www.guardkam.pl
    Rejestrujący się do systemu pod adresem www.guardkam.pl oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach kontaktów administracyjnych i organizacyjnych.
  2. Właściciel systemu guardkam.pl
    Właścicielem systemu guardkam.pl znajdującego się pod adresem www.guardkam.pl jest firma:

    B2B Security Henryk Benkowski
    z siedzibą:
    ul. Słoneczna 39
    55-090 Długołęka
    wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 848/2010
    NIP: 894-189-89-19
    REGON: 930948584


  3. Rejestrujący się w systemie guardkam.pl oświadcza, że wprowadzone przez niego dane w procesie rejestracji do systemu są prawdziwe.
  4. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych.
    • Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
      Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest :
      B2B Security Henryk Benkowski z siedzibą przy ul. Słonecznej 39 , 55-090 Długołęka NIP 8941898919 REGON 930948584
      Podmiotami przetwarzającymi są : home.pl S.A. Zbożowa 4 70-653 Szczecin NIP: 8522103252 , Innovation Software Sp. z o.o. ul. Kleczkowska 30 50-227 Wrocław NIP 8952057299 .
    • Dane Inspektora Ochrony Danych
      Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe: adres e-mail: inspektor@b2bsecurity.pl, adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych B2B Security Henryk Benkowski , ul. Słoneczna 39 , 55-090 Długołęka
    • Cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych
      Otrzymaliśmy zamówienie dotyczące założenia w systemie internetowym GUARDKAM.PL
      Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, bo jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą w związku z dokonaniem transakcji.
      Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
      Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu którym jest:
      • zapewnienie obsługi usług płatniczych;
      • zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną, w tym
      egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych oraz przeciwdziałanie
      oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;
      • windykacja należności;
      Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
      Uprawnienia te możesz wykonać, gdy:
      • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
      • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych;
      Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych
      osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych
      Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
      00-193 Warszawa).
    • Udostępnianie Danych Osobowych
      Firma B2B Security Henryk Benkowski może udostępniać Twoje dane osobowe podmiotom wspierającym firmę w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe.
      Firma może przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
    • Inne
      W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 71 315 16 75 lub drogą elektroniczną na adres biuro@monitoringlasu24.pl