Komunikaty
-
01 MajZapraszamy do bezpłatnych testów systemu
Aby bezpłatnie testować system prosimy założyć konto, które w ciągu 24 godzin zostanie aktywowane. Następnie (po zalogowaniu) prosimy dodać w systemie (dodaj kamerę) numer karty SIM kamery lub telefonu. Od tej pory zdjęcia MMS wysyłane na adres: system@guardkam.pl będą pokazywały się w kalendarzu systemowym na Państwa użytkowniku. Zachęcamy do testów!
-
30 MarKamery z kartami SIM operatora PLAY
UWAGA: otrzymujemy liczne sygnały o problemach z logowaniem się kamer do sieci, które wyposażone są w karty SIM firmy PLAY. Według naszej oceny: - operator PLAY korzysta z nadajników innych operatorów co wpływa na skuteczność logowania się do sieci. Pomimo że telefony komórkowe bez przeszkód logują się w danej lokalizacji do sieci PLAY to kamery nie są tak rozwiniętymi urządzeniami telekomunikacyjnymi i mają z tym problem. Problem zawsze tam gdzie brakuje nadajników firmy PLAY, a operator ten w tej konkretnej lokalizacji korzysta z cudzych. Dlatego odradzamy korzystania z kart SIM firmy PLAY w terenach leśnych, wiejskich gdzie ilość nadajników PLAY jest ograniczona.
-
22 LisAwarie sieci GSM
w dniu dzisiejszym mamy do czynienie z awariami związanymi z burza magnetyczną. Dotyczy to wszystkich operatorów.
-
25 KwiPrzeciązenie serwera
W dniu dzisiejszym tj. 25.04.2018 odnotowaliśmy zmasowany atak automatów powodujący przeciążenie serwera. Dane są niezagrożone, hakerów blokujemy na bieżąco i problem z otwieraniem zakładki kalendarz powinien minąć w ciagu kilku godzin.
-
15 PaźAwaria T-mobile
od wtorku 9.10.2018 trwa awaria T-mobile z "gubieniem" MMSów z kamer. Problem dotyczy całej Polski. Na dziś godzina 13.40 zauważamy, że awaria mija i spływają zdjęcia - niestety w jednej paczce z tego okresu. Biorąc pod uwagę skale (kilkadziesiąt tysięcy zdjęć) moga być chwilowe problemy z przeciążeniem naszych serwerów. Problemy lada godzina znikną.